reklam

reklam

11 Haziran 2019 Salı

ISO 45001 SERTİFİKASI İÇİN GEREKENLER

Eğitimin Adı: 
ISO 45001:2018 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi Baş Denetçi Eğitimi (Exemplar Global Onaylı)

Eğitim Kodu:
İG001

Eğitimin Amacı:
Katılımcılara kuruluşlarında ISO 45001:2018 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sisteminin kurulması, uygulanması ve sistemin sürekli geliştirilebilmesi için gerekli olan bilgiyi vermek, sistem için denetçi/baş denetçi yetiştirmek

Hedef Kitle:
ISO 45001:2018 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi'ni uygulamaya başlayacak olan veya uygulayan tüm sistem sorumluları, danışmanlar, denetçiler ve denetçi adayları.

Eğitimin Süresi:
40 saat (5 gün)

Eğitimin İçeriği:

  • İSG terminolojisi
  • Tehlike kavramı ve riskler - kazalar
  • İSG yönetim sistemleri ve faydaları
  • İSG yönetim standartları ve tarihsel gelişimi
  • ISO 45001 standartlar ailesi
  • ISO 45001 standardı maddelerinin detaylı analizi
  • ISO 45001'e uygunluk sağlamanın yolları
  • İSG mevzuatı ve yasal uygunluk
  • Sürekli iyileşme
  • Denetim kavramı ve tipleri
  • Denetimlerde kaynak gerekliliği
  • Denetçi ve Baş Denetçi sorumlulukları ve görevleri
  • Denetimlerin planlanması, riske dayalı planlama
  • Denetim hazırlıkları, soru listesi, dokümantasyon
  • Denetleme ve denetleme teknikleri, bilgi toplama, değerlendirme
  • Aşama ve 2. Aşama denetim simülasyonları
  • Soru sorma, görüşme yapma
  • Denetim bulguları, raporlama
  • Denetim psikolojisi ve zorlukları yönetme
  • Denetimlerde ekip dinamizmi
  • Denetim becerileri
  • Denetimlerde zaman yönetimi
  • Denetim bulgularının değerlendirilmesi
  • Uygunsuzluk tespiti, sınıflandırma
  • Takip faaliyetleri

0 yorum:

Yorum Gönder